sobota, 21 grudnia 2013

Inspiracje: pokój dla nastolatka

Urządzenie pokoju dla nastolatka w bloku to nie lada wyzwanie. Musi być ciekawy, funkcjonalny, a przede wszystkim musi się podobać samemu zainteresowanemu. I tutaj niezbędne są inspiracje. Dzisiaj zatem kilka inspirujących południowych propozycji hiszpańskiego projektanta Sergi'ego Mengota oraz włoskiej firmy Clei. Ich projekty są funkcjonalne i maksymalnie wykorzystują przestrzeń lub jej brak. Są również ożywcze, i kolorowe, co może być wytchnieniem podczas szarej polskiej jesienio-zimy za oknem. 

Kolorowe wnętrza Sergi'ego Mengota:













fot. Sergi Mengot


A to propozycje Clei, które starają się wykorzystać przestrzeń, której brakuje. Dużo tu propozycji mebli, które można schować, złożyć, lub zsunąć, tak, aby nie przeszkadzały w ciągu dnia:







fot. Clei


5 komentarzy:

  1. Cześć, cieszę się, że mogę napisać pierwszy komentarz na Twoim blogu. Ciekawa tematyka, dla każdego, jednak fajnie byłoby gdybyś dawał też swoje zdjęcia.
    pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pierwszy komentarz :-) Moje zdjęcia pojawią się niebawem, blog dopiero się rozkręca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre propozycje ciekawe muszę przyznać. Ciekawe jak tylko z wygodą takich łóżek na piętrze. Fajnym dodatkiem mogłyby być też fototapety https://www.dekowizja.pl/fototapeta-z-wlasnego-zdjecia.html można z dowolnego zdjęcia na dowolny wymiar sobie taką zamówić. Myślę, że dla nastolatka lepsza ozdoba ściany niż obrazy. A pustych też nie ma co zostawiać bo będzie smutno.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakby w takim pokoju wstawić kominek? Co sądzicie o tym pomyśle? Oczywiście mam na myśli większy pokój , nie malutką klitkę. Bo przeglądam wkłady kominkowe i wpadłam właśnie na taki pomysł. Dlaczego kominek miałby być tylko w salonie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie, że trafiłam tutaj. Lubię czytać takie artykuły, przeglądać pomysły na wykończenie swojego domu. Ostatnio też znalazłam jeszcze innych super blog o wnętrzach Abrys, również bardzo mi się spodobał. Mają tam zróżnicowane artykuły z którymi warto się zapoznać.

    OdpowiedzUsuń