poniedziałek, 23 grudnia 2013

Fototapeta (naprawdę) odmienia wnętrze

Fototapety są podobno największym przebojem tego roku w Polsce. Długo zabrało mi przekonywanie się do nich, w pamięci miałam wciąż dawne polskie fototapety, przedstawiające las, albo tropikalną wyspę. Przekonałam się dopiero niedawno. Poniżej chciałam Wam pokazać kilka zdjęć, które są dowodem na to, że dobrze dobrana, pomysłowa fototapeta potrafi zrobić z wnętrzem lub z meblem niesamowite rzeczy. 














fot. Eazywallz

To propozycje amerykańskiej firmy Eazywallz, w Polsce do kupienia przez internet, czasem też u polskich sprzedawców. Cały czas poszukuję czegoś równie ciekawego u polskich producentów i projektantów. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się zamieścić kilka ciekawych propozycji z naszego kraju. Prowadzę już intensywne poszukiwania.

1 komentarz:

  1. Pewnie, że fototapeta działa we wnętrzu bardzo korzystnie i odmienia błyskawicznie wygląd pomieszczenia. Szczególnie fototapety 3D się sprawdzają obecnie, wiele osób po takie sięga. Znacie? w sieci poszukajcie sobie koniecznie jak chcecie zobaczyć o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń