środa, 18 grudnia 2013

Proste i ładne ozdoby świąteczne

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Jeśli wierzyć mediom, oddajemy się obecnie szaleństwu zakupów. Na przekór obowiązującemu trendowi, ja chciałam Wam zaproponować samodzielne wykonanie części ozdób i prezentów. Może to być nie tylko ciekawa i inspirująca zabawa, ale też okazja, aby twórczo spędzić czas w miłym towarzystwie, a do tego niebanalnie upiększyć mieszkanie. Do wykonania przedmiotów nie potrzeba zdolności technicznych, wystarczą proste materiały i trochę cierpliwości.

Do napisania tego postu zainspirowały mnie eko-zwierzęta ze sklepu uncommongoods.com



Przyznacie, że są piękne, chociaż też drogie. Postanowiłam więc poszukać czegoś bardziej dostępnego. I wtedy pomyślałam o tym, co wszyscy znamy ze szkoły - zpt!

Ozdoby świąteczne wykonywać można między innymi z materiałów, które mamy już w domu. W ten sposób nie pozbywamy się tego, co zbędne, tylko wykorzystujemy to jeszcze raz. Nasze dzieła (dziełka?) są więc ekologiczne.

Oto kilka inspirujących eko-pomysłów:







Filc to tani i łatwo dostępny materiał. A do tego można wykonać go samodzielnie. Podobnie jest z wełną, którą kupić można w przystępnej cenie, lub wykorzystać na ozdoby stary szalik lub sweter.




A to najtańszy sposób wykonania ozdób choinkowych:




Prawda, że proste?

p.s. a tutaj krótki filmik z pomysłem dla każdego. Dosłownie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz